Aku rázový utahovák Makita Li-ion LXT 18V DTW285Z
Kompaktní třírychlostní stroj s vysokým utahovacím momentem. Spolehlivý bezuhlíkový motor umožňující delší použití na jedno...
Aku rázový utahovák Makita Li-ion LXT 18V DTW285Z
Kompaktní třírychlostní stroj s vysokým utahovacím momentem. Spolehlivý bezuhlíkový motor umožňující delší použití na jedno...
Tak jako dělá to rámus a šroubuje, ale například šrouby ALU kol to nepovolí, čili mi to přijde zatím jako další zbytečný kus elektro nářadí doma.. (za 4k ?! ) Snad mně to ještě přesvědčí.
Kompaktní třírychlostní stroj s vysokým utahovacím momentem. Spolehlivý bezuhlíkový motor umožňující delší použití na jedno nabití akumulátoru.
Výhody:
Technologie XPT umožňující použití v prostředí se zvýšenou prašností nebo vlhkostí
Nová funkce pro uvolnění utažených šroubů a matic
Možnost nastavení utahovacího momentu ve 3 stupních
LED osvětlení pracovní plochy s funkcí dosvitu
Indikace stavu nabití akumulátoru
Hmotnost: 1,1 /1,7 kg
Upnutí / velikost vrtáku: 1/2"
Otáčky naprázdno 1. rychlost 0 - 1.600 min-1
Otáčky naprázdno: 3. rychlost 0 - 2.800 min-1
Otáčky naprázdno: 2. rychlost 0 - 2.100 min-1
Počet úderů naprázdno: 0 - 1.800/2.600/3.500 min-1
Max. utahovací moment 280 Nm
Rozměry (dxšxv) 147 x 79 x 231 mm
Akumulátor a nabíječka nejsou součástí balení.
Obsah balení:
Šroub M4x12 (266622-8)
Háček (346317-0)
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Tak jako dělá to rámus a šroubuje, ale například šrouby ALU kol to nepovolí, čili mi to přijde zatím jako další zbytečný kus elektro nářadí doma.. (za 4k ?! ) Snad mně to ještě přesvědčí.
S ostatními věcmi od makity jsem velmi spokojen. Ale tady velké zklamání. V porovnání s Aku vrtačkou jen o trošku větší krouťák. Regulace momentu je k ničemu, stejně jedete pořád na max. Na dlouhých turbo šroubech se trápí. Na kola na auto si ani neškrtne, musím povolit a dotáhnout klíčem. Vážně jsem přemýšlel o vrácení a výměny za ten s 1000Nm,ale tam je váha přes 3 kg.